【Japanese speaker】Helpdesk Agent
仕事内容 |
Main Role : Answering the inquiries from customers (end-user) all around the world with using Japanese and English. • Answering the inquiries from around the world in English and Japanese via Email (Phone call is very seldom)
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給与 | 7,500 〜 7,500 (MYR) | 職種 | ITエンジニア(オープン系/汎用系) |
勤務地 | マレーシア>セランゴール州(クアラルンプール近郊) | 業界 | 販売・飲食・サービス/コールセンター・BPO |
応募資格 | <Must>
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英語 | |||
その他言語 | English,Japanese |
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福利厚生 | Salary Package : RM 7,500 (fixed) <Allowances>
<Coverage>
<Leaves>
*Benefit maybe subject to change |
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休日・休暇 | |||
就業時間 | 〜 |
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特徴 | |||
求人掲載元 | Reeracoen Malaysia |