【Japanese speaker】EC Channels Communication Manager
仕事内容 |
Main Role : Handling EC operation mainly coordinating or liaising with clients in Japan. Receiving a feedback from Japan side and share to the local operation team. Sometimes required to support the tasks for replying customer's inquiries in English via Email. • Client support in both English and Japanese
|
||
---|---|---|---|
給与 | 6,000 〜 8,000 (MYR) | 職種 | ITエンジニア(オープン系/汎用系) |
勤務地 | マレーシア>セランゴール州(クアラルンプール近郊) | 業界 | 販売・飲食・サービス/コールセンター・BPO |
応募資格 | <Must>
|
||
英語 | Business Level |
||
その他言語 | Japanese,English |
||
福利厚生 | Salary Package : RM 6,000 - RM 8,000 <Allowances>
<Benefits>
|
||
休日・休暇 | |||
就業時間 | 9:00 〜 18:00 |
||
特徴 | |||
求人掲載元 | Reeracoen Malaysia |