Customer Care Specialist (Japanese Language)
仕事内容 |
Our client is an MNC specializing in packaging printing. The Customer Care Specialist is responsible for managing day-to-day customer orders, as well as listening to customer service issues and offering a unique and innovative solution to each problem. 【What will you be working on】
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給与 | 3,500 〜 5,500 (SGD) | 職種 | 企画/事務/マーケティング/PR/物流/倉庫管理 |
勤務地 | シンガポール>イースト | 業界 | メーカー(コンピューター・電子機器)/メーカー(自動車・機械)/メーカー(化学・食品・医薬)/メーカー(その他)/金融/販売・飲食・サービス/その他 |
応募資格 | 【What they're looking for】
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英語 | |||
その他言語 | Japanese |
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福利厚生 | 【What they are offering】
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休日・休暇 | |||
就業時間 | 9:00 〜 18:00 |
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特徴 | |||
求人掲載元 | Reeracoen Singapore |