日本語が活かせる求人なら、ABROADERS CAREER for Japanese Speaker(β版)

  • Call Center (Japanese Speaking)(求人番号:45860)の日本語求人情報は掲載を終了いたしました。

Call Center (Japanese Speaking)(求人番号:45860)

Call Center (Japanese Speaking)

  • 未経験OK
  • 新卒採用OK
  • ジュニアレベル
  • シニアレベル
仕事内容

- Manage inbound and outbound calls in a timely manner
- Follow communication “scripts” in handling different topics
- Identify customers’ needs, clarify information, research issues and provide solutions and/or alternatives
- Seize opportunities to upsell products when they arise
- Build sustainable relationships and engage customers by taking extra mile
- Keep records of all conversations in our call centre database in a comprehensible way
- Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
- Achieve personal and team qualitative and quantitative targets

給与 30,000 〜 30,000 (THB) 職種 接客/カスタマーサービス/飲食/コールセンター
勤務地 タイ>バンコク 業界 販売・飲食・サービス/コールセンター・BPO
応募資格

- Male or Female, Thai national, age between 20-40
- Welcome New Graduates & Fresh Grads
- Japanese, JLPT N2or higher

英語

Level 6 - None

その他言語

Japanese

福利厚生

- Social Security Fund
- Others

休日・休暇

-

就業時間

8:30 〜 17:30

特徴
求人掲載元 Reeracoen Thailand