IT Helpdesk (1 year contract)
仕事内容 |
- Provide application and operational support to ensure that client support expectations are met
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給与 | 19,000 〜 32,000 (THB) | 職種 | ITエンジニア(インフラ系・社内SE)/モノづくりエンジニア(その他)/ITエンジニア(オープン系/汎用系)/ITエンジニア(その他)/企画/事務/マーケティング/PR |
勤務地 | タイ>バンコク | 業界 | IT・WEB・ゲーム/メーカー(コンピューター・電子機器) |
応募資格 | [[MUST]]
[[Advantage]]
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英語 | Level 3 - Business Level |
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その他言語 | Japanese |
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福利厚生 | - Training & Development working skill
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休日・休暇 | As per work schedule |
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就業時間 | 8.30 〜 17.30 |
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特徴 | |||
求人掲載元 | Reeracoen Thailand |