仕事内容 |
Main duty is Interpreter and General affairs
- Interpret to Japanese-Thai (contact to Japanese head office, consultant)
- Monitoring the inventory of office supplies
- Generate logistics documents
- Support for import procedure and documentation requirement
- Task as needed
|
給与 |
30,000 〜 50,000 (THB) |
職種 |
人事/総務/労務/法務/企画/事務/マーケティング/PR/接客/カスタマーサービス/飲食/コールセンター |
勤務地 |
タイ>パトゥムターニー/バンコク
|
業界 |
メーカー(コンピューター・電子機器)/メーカー(自動車・機械)/メーカー(化学・食品・医薬)/メーカー(その他)/商社 |
応募資格 |
[Must]
- Female, 23~30 years old
- Can speak Japanese (N3 up)
- Can speak English (level 3 up)
- Have experience in Interpreter or Admin or GA
[Advantage]
- Have experience in Import-Export
- Have experience in Support Visa, WP |
英語 |
Level 3 - Business Level |
その他言語 |
Japanese |
福利厚生 |
- Social Insurance
- BONUS (3 month)
- Transportation Expenses
- Lunch
- Medical Bills
- Company's trip
- Others |
休日・休暇 |
- Weekends (Sat-Sun)
- Public Holidays (Thailand) |
就業時間 |
8:30 〜 17:30 |
特徴 |
|
求人掲載元 |
Reeracoen Thailand |